16 d’octubre 2008

La cançó del dijous

Himne

Avui vull fer un himne que sigui com els típics perquè tots són iguals i n'estem tots cansats.
Podria començar parlant d'una dona i després demostrar que tinc sentiments.
I tots fan igual i no puc suportar més merda.
I això és l'estribillo i és molt guai i enganxa molt i trenco la veu perquè m'aplaudeixin tots.
(Oh, que guapo sóc...)
Aquest és el moment on tothom encén "metxeros" i jo em poso la mà al pit i miro el cel
com si fos un déu aclamat per les masses i en el fons sóc un capullo que només pensa en tetes.
Però ningú no ho sap i jo m'estic forrant.
I repetim la tornada perquè enganxi i vengui molt i així puguem retirar-nos...
Pugem de to i saludem el públic, quins collons, quina estafa i quina merda...
Hem pujat de to un altre cop, que típic que és, quin pal, "mecagun" tots els himnes.

Estanislau Verdet