19 de juny 2008

Adéu, mòbil

Aquest era el meu mòbil fins que dilluns a la tarda va decidir abandonar-me. Es va apagar i no ha tornat a funcionar més. M'acompanyava des de l'abril del 2007 i n'estava realment encantada, i el meu Mac també, eren força amics.
Aquesta seria l'ocasió o l'excusa perfecta per fer-me amb un iPhone, però per les expectatives que hi ha de sagnia de la "gran-companyia-de-mòbils", més m'estimo deixar passar el temps i que les aigües es calmin.
Com que ja tenia pensat canviar de companyia, dilluns mateix vaig iniciar la portabilitat del meu número a Yoigo, i ara, un dia d'aquests, m'han de portar un mòbil nou, Nokia, en aquest cas; a veure si ens entenem tan bé.
De moment, però, he recuperat una rampoina de mòbil i, comentant-ho amb una amiga em va dir: "Rampoina!... Quina paraula...".
En fi, RIP W800i.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo tinc un kosher, mobil jueu que sol serveis per parlar

Mallerenga ha dit...

Abans de comprar-me aquest que se m'ha mort volia un mòbil d'aquests que serveixen per trucar, per a enviar algun missatge i prou, no volia per a res càmera ni "collonadetes", però tots els que vaig provar eren una mica de fireta.