23 de desembre 2005

No el penso deixar

Fa dies, molts dies, que no escric res de res al bloc. Està clar que no és una obligació, però vaig rebre un comentari molt amable d'un anònim del grup Catalunya del ClimatePrediction (crec que el Boinc hauria de ser obligatori a tots els ordinadors, jeje).

Quan vaig encetar el bloc ja em pensava que passaria això: potser hi escrivia quatre dies seguits i després quatre mesos de sequera i teranyines... Bé, no posaré excuses, sóc una mica desastre per a les rutines. Moltes vegades tinc moltes coses a dir, però una mandra immensa m'empeny cap al sofà i sóc incapaç de vèncer-la.

M'estic liant perquè m'estic morint de son i ja no sé el què em dic. Però el missatge és per al bon amic anònim (i per als milers de fans, juajuajua): no penso deixar el bloc, hi aniré posant cosetes, de vegades més, d'altres menys, funciono a tongades, una mica com tothom.

Bona nit i bones festes! Esgotem el cava i convidem el caganer!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola, he entrat al teu blog per casualitat. Bé, ben bé no, sinó buscant pàgines relacionades amb Colomers i, entre altres, m'ha sortit la teva.
Enhorabona pel blog: pel que escrius i pel títol colomersenc que li has posat.